Balestrino
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Y8erm4g ▶Добре дошли!
в Балестрино

На пръв поглед, малкото градче Балестрино, изглежда идеално за отдих, разходка сред природата и тишина, която големият град не може да предостави. Само дето това китно градче, което изглеждаше така недокоснато от злото, криеше своите най-тъмни тайни. Хората изчезваха в гората, предполагайки се, че са отвлечени, но отново - без никакви доказателства. Нямаше нито кой да се обвини, нито какво да се направи. Някои посочваха с пръст укриващите се престъпници, но нищо не водеше към тях, изглежда напълно невинни. Други път смятаха, че присъстват някакви демонични, паранормални същества, които им причиняваха всичко това. Всеки сам избираше в какво да вярва.

BGtop Гласувайте за моя сайт в БГ чарт RealTop.net
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] SukQ883 ▶Вие сте влезнали
като
Вход

Забравих си паролата!

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] D7C7tm6 ▶Какво ново?
Latest topics
» Размяна на банери
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyСъб Дек 21, 2013 11:49 am by nemesis;

» soldier on, sodier on
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyВто Дек 03, 2013 10:51 pm by - n.o.r.a.

» Търся си другарче, за Рп.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyВто Дек 03, 2013 10:09 am by Alison

»  Alison
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyПон Дек 02, 2013 10:11 pm by - n.o.r.a.

» Galaxy Night
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyНед Дек 01, 2013 4:46 pm by Emmanuelle;

» i need a little help.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyНед Дек 01, 2013 4:19 pm by George Wilson

» What the girls want :Alexandra & Emmanuelle:
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyСъб Ное 30, 2013 10:30 pm by Emmanuelle;

» And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyЧет Ное 28, 2013 5:37 pm by Rose Queen

» 3 months ago.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] EmptyЧет Ное 28, 2013 2:12 pm by George Wilson

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Dxcuc7d ▶Екипа

Vincent.

▶administrator

- n.o.r.a.△

▶administrator

Charles Darwin

▶administrator

.△.VIVIAN

▶moderator

orion·

▶ moderator

Alexandra..

▶moderator

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Di9ta4O ▶Top posters

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

2 posters

Страница 1 от 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Empty And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 3:55 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
Лейла, защо винаги се промъкваш зад гърба ми?
Ще мълчиш ли още или ще ми кажеш какво не е наред?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Брой мнения : 63

Върнете се в началото Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 4:21 pm

-Това,което ще кажа е,че ме мислиш за грешния човек.
Rose Queen
Rose Queen

Брой мнения : 53

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 4:23 pm

Интере...
Роуз?!
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 4:27 pm

-Здравей Ейдриън.Мина доста време.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 4:29 pm

Какво търсиш тук? Как ме откри?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 4:36 pm

-Мога да те попитам същия въпрос!Какво търсиш в дома на приятелката ми.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 4:40 pm

Твоята приятелка? Единствените, които живеят тук сме аз и сестра ми, Роуз.
Мисля, че трябва да си вървиш. Очаквам гости.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 4:47 pm

-Лоръл ти е сестра?И как аз не знам,че тя има брат и,че този брат си точно ти.Приятелки сме от няколко години,няма как да не ми каже.
-Добре,чакай си гостите но аз също чакам някого и няма да мръдна от тук,докато не го видя.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 4:51 pm

Отношенията ни с Лоръл са... меко казнано странни.
Но тя е единственото ми семейство, затова ето ме тук.
Тогава вероятно трябва да ти оставя ключа за къщата, за да има поне къде да спиш, тъй като гостите ти няма да дойдат.
Лоръл е извън града за няколко дни. Изненадвам се, че не ти е съобщила щом сте такива приятелки, за каквито ви представяш.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 4:56 pm

-Добре,разбирам че ме мразиш заради миналото но тук съм започнала нов живот,с нови хора.Може ли поне да се преструваш,че не ме мразиш?Поне малко.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 4:59 pm

Това ли си мислиш наистина? Че те мразя?
Не те мразя, Роуз. Просто спрях да те обичам.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 5:04 pm

-Да мисля си го защото трябва да ме мразиш.
-Радвам се,че си ме превъзмогнал.Още от самото начало трябваше да престанем с надеждите,че нещо можеше да се получи.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 5:08 pm

Не мога да те мразя, защото реши да ме изоставиш, когато бях в затвора. Ти трябва да се мразиш за това, Роуз. Ти реши така.
Да, превъзмогнах те. И в крайна сметка разберах, че си била просто поредната ми прищявка. Беше глупаво да си мисля, че наистина ще се получи.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 5:15 pm

-Ако това ще те накара да се чувстваш добре ... да мразих се достатъчно много.Но оставането ми там щеше да има последствия и то най-вече за теб.Щеше да страдаш заради ... почти заради себе си.Но няма значение,всичко вече е моя грижа.
-И двамата знаем,че това не е вярно.Обичах те,както и ти мен.Едва ли ще пропътуваш километри просто,за да спасиш поредната си прищявка.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 5:19 pm

Мога да се грижа за себе си, не съм малко момченце, Роуз.
Както казах, тогава бях сляп и се заблуждавах, че те обичам. Бих го сторил за всяко момиче в беда, което може да пострада по моя вина.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 5:27 pm

-Да,все същото.Не съм малко момче,мога да се грижа за себе си .. но нямаше да успееш да поемеш каквато и да е отговорност за това,което вече се беше случило.Не ме карай да се ядосвам Ейдриън.Вече няма смисъл.
-Устните ти може и да лъжат,но очите ти тогава говориха самата истина.Не можеш да ме излъжеш,знаеш че те познавам по-добре от всеки друг на този свят.Мен не ме е страх да си призная,че те обичах.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 5:33 pm

Не ми говори за отговорности, Роуз. Не знаеш какво беше там след като си замина. Хубавото е, че и никога няма да разбереш.
Ще се изненадаш колко се промених на онова място.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 5:37 pm

-Така е не знам!Но и ти нямаш никаква представа какво ми беше на пред през последните три години.Знам,че никога няма да ми простиш за това,че те изоставих.Но те ми казаха,че може никога да не излезеш от там Ейдриън.А аз не исках да се сбогувам с теб отново.
-Може и да си се променил,но старият Ейдриън,с който се запознах е още някъде там и в това съм повече от сигурна.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 5:45 pm

Казах ти. Обещах ти, че ще се измъкна от там, Роуз. Трябваше да ми имаш поне малко доверие.
Само се надявам да не си прекалено разочарована, когато откриеш, че не е останало и парченце от него.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 6:07 pm

-Доверявах ти се за всичко останало,но за това не можех.Нямаше как да зная със сигурност,че ще излезеш от там.Не можеш да ме виниш,че съм продължила с живота си Ейдриън.
-Винаги ще вярвам в това независимо от това по какъв начин се държиш с мен.И аз бих се държала по същия начин ако бях наранена.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 6:12 pm

Да те виня? Това е твоят живот, любов. Кой съм аз, за да го правя?
Не се обиждай, но не съм наранен. Не и от теб. По-скоро съм ядосан на тях и на себе си. Но с това навлизаме в чужди води, а на мен не ми се иска да се удавиш.
Е, ще ми споделиш ли нещо за живота си след това или ще продължаваш да ми губиш времето със стари глупости, които нямат значение повече?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 6:16 pm

-Добре разбрах.Щом отсега нататък ще бъде така,добре.Знаеш,че никога не съм отстъпвала,никога няма и да отстъпя.
-Кажи ми.Защо ми е да споделям неща от живота си,когато човека срещу мен и който задава този въпрос наистина не го интересува.Май забравяш коя съм и на какво съм способна Ейдриън.Особено сега,когато вече ми се е налагало да се боря със зъби и нокти затова,което имам.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 6:24 pm

Никога не казвай никога. Веднъж го направи, казвайки, че никога няма да обичаш някой като мен, но уви - не стана точно така.
Какво, ще одраскаш и мен ли, малката?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 6:30 pm

-Знаеш ли?Превърнал си се в още по-голям задник,а преди си мислих,че няма накъде повече,но уви ... лъгала съм се.[You must be registered and logged in to see this image.]
-Освен драскане мога да и хапя.Не ме дразни и може би ще останеш цял.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Нед Ное 24, 2013 6:33 pm

Като дарба ми е да изненадвам хората.
А аз си мислех, че не можеш да станеш по-красива, но уви... лъгал съм се.
В какво съм по-добър освен да те дразня?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 4 1, 2, 3, 4  Next

Върнете се в началото