Balestrino
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 Y8erm4g ▶Добре дошли!
в Балестрино

На пръв поглед, малкото градче Балестрино, изглежда идеално за отдих, разходка сред природата и тишина, която големият град не може да предостави. Само дето това китно градче, което изглеждаше така недокоснато от злото, криеше своите най-тъмни тайни. Хората изчезваха в гората, предполагайки се, че са отвлечени, но отново - без никакви доказателства. Нямаше нито кой да се обвини, нито какво да се направи. Някои посочваха с пръст укриващите се престъпници, но нищо не водеше към тях, изглежда напълно невинни. Други път смятаха, че присъстват някакви демонични, паранормални същества, които им причиняваха всичко това. Всеки сам избираше в какво да вярва.

BGtop Гласувайте за моя сайт в БГ чарт RealTop.net
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 SukQ883 ▶Вие сте влезнали
като
Вход

Забравих си паролата!

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 D7C7tm6 ▶Какво ново?
Latest topics
» Размяна на банери
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyСъб Дек 21, 2013 11:49 am by nemesis;

» soldier on, sodier on
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyВто Дек 03, 2013 10:51 pm by - n.o.r.a.

» Търся си другарче, за Рп.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyВто Дек 03, 2013 10:09 am by Alison

»  Alison
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyПон Дек 02, 2013 10:11 pm by - n.o.r.a.

» Galaxy Night
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyНед Дек 01, 2013 4:46 pm by Emmanuelle;

» i need a little help.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyНед Дек 01, 2013 4:19 pm by George Wilson

» What the girls want :Alexandra & Emmanuelle:
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyСъб Ное 30, 2013 10:30 pm by Emmanuelle;

» And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyЧет Ное 28, 2013 5:37 pm by Rose Queen

» 3 months ago.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 EmptyЧет Ное 28, 2013 2:12 pm by George Wilson

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 Dxcuc7d ▶Екипа

Vincent.

▶administrator

- n.o.r.a.△

▶administrator

Charles Darwin

▶administrator

.△.VIVIAN

▶moderator

orion·

▶ moderator

Alexandra..

▶moderator

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 Di9ta4O ▶Top posters

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

2 posters

Страница 4 от 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 7:51 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
-Какво искаш да кажеш?Какво са правили с теб в затвора Ейдриън?Какво са ти причинили?
-Добре.Знам,че не беше редно да го крия от теб,но какво можеше да направи.Та ти беше един баща в затвор Ейдриън,Никоя майка не би искала това за детето си,затова просто си тръгнах.Знам,че постъпих ужасно и сега най-вероятно ме мразиш,но тогава сметнах,че така ще бъде най-добре.Да го отгледам сама,да му бъда и майка и баща.Затова не ме обвинявай за каквото и да е защото и на мен не ми беше лесно.Кога съм гледала дете?Дори не знаех как да го държа,когато ми подадоха за първи път след раждането!
Rose Queen
Rose Queen

Брой мнения : 53

Върнете се в началото Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 4 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 7:57 pm

Нищо. Забрави за това.
Съжалявам, окей? Исках да бъда с теб, исках да ти дам всичко, все още го искам. Но ме е страх, че твоите желания се различават с моите. И от това боли най-много.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Брой мнения : 63

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 8:02 pm

-Как искаш да забравя за това!?Кажи ми!Моля те.
-Не Ейдриън!Не се различават! И това е най-големия проблем!След всичко станало дори и да пробваме отново единственото,което ще ни държи заедно ще бъде Хенри.Обичах те,и все още те обичам ... винаги ще го правя,но не мисля че най-доброто за всички ни е да бъдем заедно.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 8:09 pm

Вече няма значение. Всичко свърши. Тук съм.
През целия си живот съм оставял щастието си на заден план. Водел съм се от жажда за отмъщение, от гняв, ярост... позволи ми да те обичам, Роуз. Позволи ми да обичам теб повече, отколкото мразя тях. Остави ме да бъда любовта на живота ти. Толкова ли е грешно?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 8:21 pm

-Да но искам да знам.Искам да знам на какви хора те оставих и какво са ти причинили по моя вина.
-Ти винаги ще бъдеш любовта на живота ми.Просто не знам дали ще можеш да ме обичаш,след всичко което ти причиних.След като ти изневерих с Крисчън,след като се върна заради мен и влезе в затвора и един Бог знае на какво си бил подложен там.Не разбираш ли?Всичко това е само и единствено заради мен.Беше прав,че един ден аз ще съм смъртта за теб,а аз не искам това да се случи.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 8:32 pm

Един ден просто ме упоиха. Заведоха ме в някаква лаборатория и започнаха да правят шибаните си експерименти. И така ден след ден, в продължение на три години, докато най-накрая успях да избягам.
Заклех се, че ще накарам копелетата да си платят.
Но ще зарежа всичко, за да бъда с теб и Хенри. Не искам да наранявам още хората, които обичам.
Замълчи. Никога не съм спирал да те обичам.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 8:42 pm

-Господи!И всичко това заради мен?Заради една жена,която реши да избяга?Нищо от това,което са ти причинили не си е заслужавало Ейдриън.Нищо!
-Наистина ли ще можеш да продължиш да ме обичаш,както преди?Без да си спомняш за миналото и за всички онези болезнени спомени?Сигурна съм,че дълбоко в душата си винаги ще ме обвиняваш за случилото си.Както и аз себе си.Винаги щом те погледна ще се сещам,че аз съм виновна за всичките ти страдания!
-Грешно е,също толкова колкото първия път!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 8:47 pm

Чуй ме добре, малката - не съжалявам, че се върнах за теб онзи ден. Не съжалявам, че те обичам. И не те обвинявам, че си тръгна. Не можех да те защитя тогава. Нито теб, нито Хенри.
Не се страхувам да отида в Ада, знаейки че имам теб.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Чет Ное 28, 2013 10:04 am

-Понякога се изненадвам от добротата,която проявяваш към мен.Не го заслужавам,но винаги се опитваш да ме направиш по-добрата.Тази,която не е направила грешката.
-Нямаш никаква представа колко много исках да си до мен през всичките тези години.И нямаш никаква представа колко много те обичам Ейдриън!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Чет Ное 28, 2013 4:25 pm

Това е защото... защото ти си моят ангел и единствено с теб се чувствам сякаш съм в Рая.
Аз също, малката, аз също. Обещай ми, че няма да си тръгнеш отново. Нито ти, нито Хенри.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Чет Ное 28, 2013 5:37 pm

-Нямаш представа колко щастлива ме правят думите ти.Не съм се чувствала по този начин от три години насам.
-Имаме да наваксваме ужасно много
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 4 от 4 Previous  1, 2, 3, 4

Върнете се в началото