Balestrino
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 Y8erm4g ▶Добре дошли!
в Балестрино

На пръв поглед, малкото градче Балестрино, изглежда идеално за отдих, разходка сред природата и тишина, която големият град не може да предостави. Само дето това китно градче, което изглеждаше така недокоснато от злото, криеше своите най-тъмни тайни. Хората изчезваха в гората, предполагайки се, че са отвлечени, но отново - без никакви доказателства. Нямаше нито кой да се обвини, нито какво да се направи. Някои посочваха с пръст укриващите се престъпници, но нищо не водеше към тях, изглежда напълно невинни. Други път смятаха, че присъстват някакви демонични, паранормални същества, които им причиняваха всичко това. Всеки сам избираше в какво да вярва.

BGtop Гласувайте за моя сайт в БГ чарт RealTop.net
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 SukQ883 ▶Вие сте влезнали
като
Вход

Забравих си паролата!

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 D7C7tm6 ▶Какво ново?
Latest topics
» Размяна на банери
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyСъб Дек 21, 2013 11:49 am by nemesis;

» soldier on, sodier on
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyВто Дек 03, 2013 10:51 pm by - n.o.r.a.

» Търся си другарче, за Рп.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyВто Дек 03, 2013 10:09 am by Alison

»  Alison
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyПон Дек 02, 2013 10:11 pm by - n.o.r.a.

» Galaxy Night
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyНед Дек 01, 2013 4:46 pm by Emmanuelle;

» i need a little help.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyНед Дек 01, 2013 4:19 pm by George Wilson

» What the girls want :Alexandra & Emmanuelle:
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyСъб Ное 30, 2013 10:30 pm by Emmanuelle;

» And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyЧет Ное 28, 2013 5:37 pm by Rose Queen

» 3 months ago.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 EmptyЧет Ное 28, 2013 2:12 pm by George Wilson

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 Dxcuc7d ▶Екипа

Vincent.

▶administrator

- n.o.r.a.△

▶administrator

Charles Darwin

▶administrator

.△.VIVIAN

▶moderator

orion·

▶ moderator

Alexandra..

▶moderator

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 Di9ta4O ▶Top posters

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

2 posters

Страница 3 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 7:02 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
Не се обиждай, малката. Не ти отива. И да възхищавам ти се за това и до днес. Винаги си изглеждала толкова силна и свободна, сякаш не се нуждаеш от никого. И добре успяваш да го прикриеш.
Беше ли по-щастлива през времето, в което бях далеч? Отговри ми честно на този въпрос. И ако отговорът е да, то няма да питам абсолютно нищо повече.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Брой мнения : 63

Върнете се в началото Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 3 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 7:19 pm

-А как знаеш,че се прикривам?Може би наистина нямам нужда от никого до себе си.Може би вече имам всичко,което някога ми е трябвало,за да се чувствам цяла?
-Какъв е този въпрос Ейдриън?Естествено,че не!Та аз те обичах по дяволите,как бих могла да съм щастлива без теб?
Rose Queen
Rose Queen

Брой мнения : 53

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 7:23 pm

Е, какво беше? Онова, което те накара да се почувстваш цяла? Очевидно е, че не съм бил аз.
Какво се случи с теб през последните три години, Роуз?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 7:28 pm

-Няма значение какво е то.Не ме карай да започна отново да се обвинявам за всичко,което се случи в Ню Орлиънс.Правих го достатъчно дълго време.
-Много неща се случиха.Но единственото,което откривам,като по-съществена разлика е,че вече порастнах.Станах по-отговорна.Имам ангажименти и неща,за които трябва да се грижа.Живота ме промени доста.Вече не съм онова момиченце,с което се беше запознал в кабинета на баща ми.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 7:33 pm

Аз не те виня. Вече не.
Аз също не съм същия онзи хлапак, който срещна там, малката. Онова проклето място ме промени. И не съм сигурен, че самия аз се познавам, когато се погледна в огледалото.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 7:36 pm

-Как се почувства,когато разбра че ме няма?Извинявай ако въпроса е тежък,не е задължително да ми отговаряш.
-Казах ти.Ако ми позволиш да се поразровя малко ще открия същия онзи мъж,на когото погодих ужасния номер в колата,а след това и в съблекалнята и същия онзи мъж,който слезе да крещи името ми пред пълен кино салон.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 7:42 pm

Когато онези копелета ми казаха, че това е последното ти идване, не исках да повярвам. Но започваше да минава ден след ден, ти не се връщаше. В началото се чувствах объркан. Обвинявах себе си. После се почувствах предаден. Последва яростта, гнева... болката. Но свикнах да я нося със себе си.
Защо би го направила? Както каза - това между нас.. невъзможно е.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 7:46 pm

-Със сигурност ме мислиш за най-ужасното същество на планетата.Никога не съм имала намерението да те изоставям.Никога не съм го искала,а и как бих.Влезе там заради мен.Но трябва да ми повярваш,че ми се наложи да си замина.Не мога да ти защо или как,просто ми се наложи.
-Не знам.Може би,за да ти докажа че пред мен не можеш да се промениш или просто,за да го докажа пред себе си.Но е егоистично и няма да го направя.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 7:58 pm

Нещо важно? Какво по-важно от мен тогава, любов? Моля те, обясни ми.
Може би е по-добре така.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 8:08 pm

-Казах ти,че не мога да ти кажа нищо за това!Имаше едно единствено нещо,което тогава беше по-важно от теб.[You must be registered and logged in to see this image.]
-Може би.
*Входната врата се отваря*
-Хенри!Бебчето ми,какво правиш тук?
-Нищо мамо с Нанси те чакахме,но ти не се появи и дойдохме да те вземем.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 8:13 pm

Ще спреш ли с недомлъвките, Роуз?
Какво по дяволите?
Хей, приятел, не пипай тази ваза. От средновековието е.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 8:17 pm

-Не казвай и дума относно това!
-Не му говори така!Няма да я счупи.Просто искаше да я пипне.Знаеш ли какво?Хенри,хайде миличък тръгваме си.Късно е и ти трябва да спиш,за да порастнеш хайде!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 8:20 pm

Извини объркването ми, но... никога не съм подозирал, че имаш син! Защо не ми каза?
Но вечерята тъкмо е готова. Можете да останете още малко. А и съм сигурен, че на Хенри ще му хареса влакчето, което пазя във старата си стая.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 8:25 pm

-Защо трябваше да ти казвам?За да страдаш повече?Онова ти беше достатъчно,не исках да те наказвам още.
-В къщи си имаме и храна и влакчета.Нямаме нужда от твоите.Казах довиждане.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 8:30 pm

Той е мой син, нали? Тръгнала си си, за да го предпазиш. Сега всичко има логика.
Здравей, Хенри. Аз съм Ейдриън. Извинявини грубостта ми преди малко. Сигурен съм, че мога да ти се реванширам. Имам цяла стая с играчки, които съм сигурен, че ще ти харесат. Искаш ли да ги видиш? Можеш да вземеш която пожелаеш.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 8:33 pm

-Чакай,чакай!Няма нищо подобно.Логиката ти наистина е желязна,но Хенри не е твой син!
-Ейдриън престани!Няма да останем!Разбери го,Хенри не е твое дете!Нямаш никакви права над него.Той е само и единствено мой!На никого другиго,така че се отдръпни от него и ни остави да си тръгнем от тук!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 8:37 pm

Хенри вече сам успя да открие неговата стая с "богатствата".
Съдейки по нервността ти, не правиш нищо друго освен да ме лъжеш.
Защо не ми каза, Роуз? Няма да питам отново.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 9:12 am

-Да,сякаш това ме изненадва.
-Не съм нервна и не те лъжа!По какъв друг начин искаш да те убедя,че Хенри не е твое дете.Той е само мой.Никой друг освен мен няма правата над него.Проумей го!
-Все още нямам нищо за казване Ейдриън.А пък и това не е твоя работа!Задълженията относно Хенри са си само мои и съм поела отговорност за тях както виждаш цели три години.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 4:05 pm

Не мога да повярвам на това, което чувам.
Щом не е мой син... то тогава на кого е, Роуз?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 4:47 pm

-Казах ти,че Хенри си е само мой!Няма да разбереш нищо повече,така че престани да питаш!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 4:59 pm

Няма да те пусна да си тръгнеш от тук докато не ми кажеш истината.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 5:02 pm

-Така ли?Само гледай!Хенри!Хайде миличък,трябва да си тръгваме!!
-Смятах,че все още си спомняш,че никой не може да ми каже какво да правя!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 5:06 pm

Хенри, върни се към играта си в стаята. С майка ти още не сме приключили разговора си.
Учудващо е колко лесно е да манипулираш едно малко дете. Е, докъде бяхме стигнали, любов?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Сря Ное 27, 2013 6:15 pm

-Какво си мислиш,че правиш?Ейдриън,защо ме караш да правя това?Защо ме караш да те наранявам с думите си?Не разбираш ли,че не искам да го правя!
-Искаш да ти кажа истината така ли?Добре! ... Да!Хенри е твой син!Да,ти си баща му!И какво променя това?Това,че знаеш за него не значи,че ще позволя на някого,дори на собствения му баща да решава какво е добро за него вместо мен!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Сря Ное 27, 2013 7:36 pm

21051. Това беше моето име през последните 3 години от живота ми, Роуз. Кодирано име на лабораторен плъх, с който правеха каквото си искат всеки ден.
А сега разбирам, че има нещо истинско в живота ми, за което да се боря и искаш да ми го отнемеш? Наистина ли си мислиш, че ще позволя моето дете, моята кръв, да нарича някой друг "татко"?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 3 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Върнете се в началото