Balestrino
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 Y8erm4g ▶Добре дошли!
в Балестрино

На пръв поглед, малкото градче Балестрино, изглежда идеално за отдих, разходка сред природата и тишина, която големият град не може да предостави. Само дето това китно градче, което изглеждаше така недокоснато от злото, криеше своите най-тъмни тайни. Хората изчезваха в гората, предполагайки се, че са отвлечени, но отново - без никакви доказателства. Нямаше нито кой да се обвини, нито какво да се направи. Някои посочваха с пръст укриващите се престъпници, но нищо не водеше към тях, изглежда напълно невинни. Други път смятаха, че присъстват някакви демонични, паранормални същества, които им причиняваха всичко това. Всеки сам избираше в какво да вярва.

BGtop Гласувайте за моя сайт в БГ чарт RealTop.net
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 SukQ883 ▶Вие сте влезнали
като
Вход

Забравих си паролата!

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 D7C7tm6 ▶Какво ново?
Latest topics
» Размяна на банери
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyСъб Дек 21, 2013 11:49 am by nemesis;

» soldier on, sodier on
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyВто Дек 03, 2013 10:51 pm by - n.o.r.a.

» Търся си другарче, за Рп.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyВто Дек 03, 2013 10:09 am by Alison

»  Alison
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyПон Дек 02, 2013 10:11 pm by - n.o.r.a.

» Galaxy Night
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyНед Дек 01, 2013 4:46 pm by Emmanuelle;

» i need a little help.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyНед Дек 01, 2013 4:19 pm by George Wilson

» What the girls want :Alexandra & Emmanuelle:
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyСъб Ное 30, 2013 10:30 pm by Emmanuelle;

» And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyЧет Ное 28, 2013 5:37 pm by Rose Queen

» 3 months ago.
And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 EmptyЧет Ное 28, 2013 2:12 pm by George Wilson

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 Dxcuc7d ▶Екипа

Vincent.

▶administrator

- n.o.r.a.△

▶administrator

Charles Darwin

▶administrator

.△.VIVIAN

▶moderator

orion·

▶ moderator

Alexandra..

▶moderator

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 Di9ta4O ▶Top posters

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

2 posters

Страница 2 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Rose Queen Нед Ное 24, 2013 6:43 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
-Нима усещам флирт?Винаги съм била красива,а сега .. явно още повече.
-Ето тук си прав.Винаги ти се е отдавало да ме изкарваш извън кожата ми,но този път нещата са малко по-различни.Вече не ми влияеш както преди.
Rose Queen
Rose Queen

Брой мнения : 53

Върнете се в началото Go down

And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ] - Page 2 Empty Re: And I remember all those crazy things ya said. You left them running through my head. You're always there. You're everywhere. But right now I wish you were here. - [ rose and adrian ]

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 6:53 pm

Все същата самовлюбена жена.
Мисля, че това действие е двупосочно тогава.
Но не мисля, че можеш да ме убедиш напълно... малката.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Брой мнения : 63

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:01 pm

-Все същия кретен.
-Точно в момента,искрено се надявам да бъде двупосочно.
-Така ли?Пробвай ме тогава!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 7:04 pm

Ласкаеш ме. Това не е обичайно за теб.
Какво стана с компанията ти за вечерта? Не съм и предполагал, че ще разчиташ на мен да те забавлявам.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:13 pm

-Е,и ти трябва да чуеш някой друг комплимент от време на време.
-Кой е казал,че разчитам точно ти да ме забавляваш?Просто ти и глупавите изказвания все още ме държат тук.Но вече мисля да си тръгвам.Сбогом Ейдриън!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 7:18 pm

Не, не, не. Не сме приключили още.
Така и не ми разказа какво се случи с теб след като ме остави да изгния в затвора, мислейки си, че никога няма да се измъкна от там.
Целият съм в слух, малката.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:27 pm

-Ще приключим,когато кажа аз.И не смей да ме докоснеш повече!
-Престани с това Ейдриън.Не ми задавай повече този въпрос.Разбери,че няма да ти кажа нищо за живота ми след теб.
-Не съм те изоставила.По един или друг начин бях принудена да си замина.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 7:32 pm

Смятах, че си преодоляла поведението си на разглезена малка богаташка.
Превъзмогнала си ме, вероятно си се забъркала и в нова любовна история, съдейки по предишния ти опит - напълно възможна. Признай си го, няма да ме нараниш ако от това се страхуваш.
Е, как е името на новия ти притежател?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:43 pm

-Слушай какво!Може да знам,че съм виновна в тази ситуация но няма да ти позволя да се отнасяш с мен по този начин!
-Имам чест и достойнство и не мисля да ги пропилявам!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 7:49 pm

Виждам, че още си във форма.
Истината е, че се опитах да спра да мисля за теб. Но не мога. Това ли искаше да чуеш?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:51 pm

-Не говори подобни неща.Не и сега,когато вече всичко е свършено и няма смисъл.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 7:54 pm

Знам, просто исках да го знаеш и ти.
Можеш да си вървиш ако искаш. Сигурен съм, че ще си измисля някакво занимание докато сестра ми се върне.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 7:58 pm

-Да,благодаря за информацията.Винаги сме усложнявали нещата,нека поне този път не го правим!
-Всъщност мога да остана още малко.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 8:04 pm

Можеш да разчиташ на това.
Гладна ли си? Обещавам, че нямам никакво гуакамоле наблизо.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 8:08 pm

-Радвам се,че поне за това сме на едно мнение!
-Внимавай с това!Този път няма никой и с радост бих ти сритала задника!Но да .. бих хапнала нещо.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Пон Ное 25, 2013 8:16 pm

Само не ми се пречкай, малката.
И не от тези чинии. Напомнят ми за времето, когато бях малък и замервах съседското куче с тях.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Пон Ное 25, 2013 8:38 pm

-Ха,бях забравила какво е чувството,когато ме наричаш така.
-И това ли си правил?Чудя се какво ли друго е измисляла малката ти руса главица?!
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 3:37 pm

Свиквай, защото имам слабост към някои от старите си навици.
Тази къща крие голяма част от моето минало, Роуз. Пълна е със спомени, които не бих могъл да забравя. Най-вече, защото родителите ми бяха живи по онова време.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 5:43 pm

-Колко интересно.Аз също.
-Никога досега не си ми разказвал за семейството си.Ти знаеш всичко за моето.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 5:54 pm

Това прозвуча като заплаха.
Когато бях на 4, родителите ми ми погариха полицейска кола. Хвърлих я в камината, само защото баща ми беше такъв и отсъстваше често. Мразех го, защото ревнувах от работата му. Иронично, че когато пораснах, станах негово копие.
Мога да ти разказвам през цялата вечер, но съм сигурен, че ще те отегча.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 6:00 pm

-Може и да бъде,кой знае.
-Ха,иронично наистина.Но сега най-вероятно осъзнаваш глупостта си.Представям си как са реагирали родителите ти.Все едно сега да ... тоест не сега,а след време да имам дете и то да си хвърли подаръка в камината.Примерно ако му подаря пистолет,не истински разбира се и той го хвърли.Да,определено ще се почувствам адски глупаво.
-Не говори така,знаеш че обичам да слушам истории.
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 6:09 pm

Готов съм да рискувам.
Ти би била чудесна майка, Роуз. Не мисля, че синът ти би направил подобна глупост. Освен ако не е като баща си, разбира се. Но аз не съм бащата, а ти нямаш дете, така че... не мисля, че някога ще се случи.
Добре, ще ти разкажа. Но какво ще получа в замяна, малката?
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 6:13 pm

-Внимавай.Може и да боли.
-Така е.Нямам дете,нито пък от теб.Живея си свободно,като волна птичка,каквато винаги съм била.
-Какво искаш да получиш?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Adrian Moro. Вто Ное 26, 2013 6:20 pm

Преживях достатъчно болка през последните години. Не мисля, че още малко би ме убило.
Мога да кажа, че винаги съм ти се възхищавал за това.
Бих казал целувка, но знам, че няма да я получа докато не си открадна. Затова... отговори. Просто няколко отговора на прости въпроси, малката.
Adrian Moro.
Adrian Moro.

Писане by Rose Queen Вто Ное 26, 2013 6:57 pm

-Нали знаеш,че винаги може и повече,а и ме подценяваш и това някак ме обижда.
-Не знаех,че все още ми се възхищаваш за нещо.
-Не смей да си крадеш каквото и да е.Този път ще бъде различен от предния.И добре .. какви отговори искаш да получиш?
Rose Queen
Rose Queen

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 2 от 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Върнете се в началото